25 روش حیرت آور افزایش بازدید سایت
از یک بازاریاب یا صاحب مشاغل بپرسید که بیشتر در دنیا چی دوست دارند و احتمالاً آنها به شما “مشتری بیشتر” خواهند گفت. چه چیزی اغلب پس از مشتری در لیست خواسته های یک کسب و کار رخ می دهد؟ بازدید بیشتر از سایت آنها. روش های زیادی وجود دارد که می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید و در پست امروز ، ما 25 مورد از آنها را بررسی خواهیم کرد ، از جمله چندین روش برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان.
بازدید از جاده وب سایت خود را افزایش دهید
1- تبلیغ کنید
این یکی خیلی واضح است ، ما اول می خواهیم آن را بررسی کنیم. جستجوی پولی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی ( خالق آگهی های هوشمند ما را امتحان کنید ! همه از روشهای عالی جذب بازدید کننده ، ایجاد نام تجاری شما و جلب توجه سایت شما در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را متناسب با اهداف خود تنظیم کنید – آیا فقط بازدید بیشتری می خواهید یا به دنبال افزایش تبدیل ها نیز هستید؟ هر کانال پولی مزایا و معایب خود را دارد ، بنابراین قبل از مراجعه به کارت اعتباری خود ، در مورد اهداف خود خوب فکر کنید.
اگر امیدوارید که بازدید بیشتر از سایت شما منجر به فروش بیشتر شود ، باید کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا را به عنوان بخشی از استراتژی های جستجوی پرداخت شده خود هدف قرار دهید. بله ، رقابت برای این عبارات جستجو می تواند شدید (و گران) باشد ، اما بازدهی ارزش آن را دارد.
2- اجتماعی شوید
برای تولید محتوای عالی کافی نیست و امیدواریم که مردم آن را پیدا کنند – شما باید پیش قدم باشید. یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازدید به وب سایت شما استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود است . Twitter برای پیوندهای کوتاه ، سریع (وسوسه انگیز) ایده آل است ، در حالی که تبلیغات Google+ به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی شخصی نشان داده شود و به ویژه در طیف های B2B موثر به نظر می رسد. اگر شما یک شرکت تولید کننده محصولات B2C هستید ، ممکن است جذابیت زیادی در سایت های اجتماعی دارای تصاویر مانند Pinterest و Instagram داشته باشید. در اینجا توصیه های بیشتری در مورد استفاده بیشتر از بازاریابی در شبکه های اجتماعی ارائه شده است .
بازدید از نمادهای رسانه های اجتماعی وب سایت خود را افزایش دهید
3- آن را مخلوط کنید
با وجود آنچه شما فکر می کنید ، هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. به همین دلیل ، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا در انواع مختلف خوانندگان جذابیت بیشتری داشته باشد. با حداکثر تأثیر ، پست های وبلاگ کوتاهتر و مبتنی بر اخبار را با محتوای فرم طولانی و همچنین ویدیو ، اینفوگرافیک و داده های مبتنی بر داده ، پراکنده کنید .
4- عناوین مقاومت ناپذیر را بنویسید
عنوان یکی از مهمترین قسمتهای محتوای شماست. بدون یک عنوان جذاب ، حتی جامع ترین پست وبلاگ نیز خوانده نمی شود . بر مهارت تیتر نوشتن تسلط داشته باشید . به عنوان مثال ، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب بیش از بیست عنوان مختلف را بالا می نویسند ، قبل از اینکه سرانجام در عنوانی که بیشترین بازدید را ایجاد می کند ، مستقر شوند ، بنابراین قبل از ورود به “انتشار” ، درباره عنوان خود خوب فکر کنید.
5- به سئوی On-Page توجه کنید
فکر می کنید SEO مرده است؟ دوباره فکر کنید بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا بیشترین استفاده را از متن alt متن می کنید؟ آیا در حال ایجاد پیوندهای داخلی به محتوای جدید هستید؟ در مورد توضیحات متا چطور؟ بهینه سازی برای سئوی سایت نیاز به سن و سال ندارد و این می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک کند.
6- کلمات کلیدی Long-Tail را هدف قرار دهید
کلمات کلیدی با نیت بالا و پایگاه های کلمات کلیدی محبوب خود را پوشش داده اید؟ وقت آن است که کلمات کلیدی دم بلند را نیز هدف قرار دهید . کلمات کلیدی دم طولانی اکثر جستجوهای وب را شامل می شوند ، به این معنی که اگر آنها را بعنوان بخشی از جستجوی پرداختی یا سئو سایت خود هدف قرار ندهید ، از دست خواهید داد.
- ۷۰ نکته مهم و کاربردی از نکات کتب روانشناسی
- معرفی و خرید 10 کتاب پرفروش فیزیک هالیدی
- راهنمای خرید بهترین کتاب برای هدیه
- 27 ایده بازاریابی طلایی و کم هزینه برای همه مشاغل
- 25 روش حیرت آور افزایش بازدید سایت
7- شروع بلاگ نویسی مهمان
قبل از گفتن آن – نه ، وبلاگ نویسی مهمان واقعی ، علی رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، نمرده است. ایمن سازی پست میهمان در یک سایت معتبر می تواند بازدید وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هشدار داده شوید – استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته کاملاً تغییر کرده است ، و تاکتیک های اسپم باعث مجازات های سختی می شود. با هوشیاری پیش بروید.
8- دیگران را به وبلاگ مهمان در سایت خود دعوت کنید
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال مطالب به وبلاگ های دیگر ، افراد موجود در مکان خود را به وبلاگ نویسی در سایت خود دعوت کنید . آنها احتمالاً مقاله مهمان خود را که می تواند خوانندگان جدیدی را به سایت شما بیاورد ، به اشتراک می گذارند و به آن پیوند می دهند. فقط مطمئن باشید که شما فقط محتوای با کیفیت و اصلی را بدون پیوندهای ناخواسته ارسال می کنید ، زیرا Google در تلاش است وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت پایین را کنترل کند.
9- بعد از مراجعه به سایت مراجعه کنید
به جای تلاش برای ترغیب سایت های دیگر برای لینک دادن به شما (فرآیندی خسته کننده و زمان بر) ، محتوایی ایجاد کنید که فقط التماس می کند به آنها لینک دهید.
وقتی لری در مورد لگد زدن به دندان های ضرب المثلی که eBay از به روزرسانی پاندا گوگل نوشت ، نوشت ، ما موفق شدیم پیوندی را از Ars Technica در بخش انتخاب ویرایشگر در کنار پیوند به نیویورک تایمز و نشنال جئوگرافیک ایمن کنیم. نه خیلی بی ریخت – و نه افزایش قابل توجهی در ترافیک مراجعه. در این پست با انواع پیوندها ترافیک مراجعه و نحوه دستیابی به آنها را بیاموزید .
10- ارسال مطلب به LinkedIn
LinkedIn به چیزی بیش از ابزاری برای یافتن شغل دیگر تبدیل شده است. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای جهان اکنون به خودی خود یک بستر انتشاراتی ارزشمند است ، به این معنی که شما باید به طور منظم مطالب را برای LinkedIn ارسال کنید . با انجام این کار می توانید بازدید از سایت خود را افزایش دهید ، و همچنین مشخصات شما را در صنعت خود افزایش می دهد – به ویژه اگر طرفداران متوسط تا زیادی داشته باشید.
Schema Microdata -11 را پیاده سازی کنید
پیاده سازی طرحواره (یا قالب دیگر ریز داده ها) لزوماً بازدید از وب سایت شما را به خودی خود افزایش نمی دهد ، اما ربات های موتور جستجو به راحتی می توانند صفحات شما را پیدا و فهرست کنند . یکی دیگر از مزایای استفاده از طرحواره برای سئو این است که می تواند به قطعه های سایت غنی تری منجر شود ، که می تواند نرخ کلیک را بهبود بخشد.
12- لینک داخلی
قدرت نمایه پیوند شما فقط با توجه به تعداد سایتهایی که به شما پیوند دارند تعیین نمی شود – همچنین می تواند تحت تأثیر ساختار پیوند داخلی شما باشد . هنگام ایجاد و انتشار محتوا ، حتماً فرصت های پیوندهای داخلی را تحت نظر داشته باشید. این نه تنها به سئو کمک می کند ، بلکه منجر به تجربه بهتر و مفیدتری برای کاربر می شود – سنگ بنای افزایش بازدید به وب سایت شما.
13- با رهبران اندیشه صنعت مصاحبه کنید
فکر می کنید مصاحبه فقط برای افراد بزرگ است؟ تعجب خواهید کرد اگر فقط از آنها بخواهید چند نفر مایل به صحبت با شما هستند. ایمیل های درخواست مصاحبه را برای رهبران صاحب نظر در صنعت خود ارسال کنید و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید . نه تنها شناخت نام باعث افزایش اعتبار و افزایش بازدید به وب سایت شما می شود ، بلکه مصاحبه شونده محتوا را نیز به اشتراک می گذارد و دامنه آن را بیشتر گسترش می دهد.
14- از بازاریابی ایمیلی غافل نشوید
بسیاری از مشاغل بر روی جذب مشتری جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز شده اند که آنها روش های سنتی تر را فراموش می کنند. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند ابزاری قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیل با موفقیت متوسط می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که در مورد هر به روزرسانی در کسب و کار خود ، افراد را با ایمیل های بی امان بمباران نکنید. همچنین از قدرت بازاریابی دهان به دهان غافل نشوید ، خصوصاً در مورد افرادی که قبلاً از محصولات یا خدمات شما لذت می برند. یک یادآوری ایمیل دوستانه درباره یک سرویس یا محصول جدید نیز می تواند به شما در افزایش بازدید کمک کند.
15- اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است
روزهایی که مرور اینترنت منحصراً روی رایانه های رومیزی انجام می شد ، مدتهاست که سپری شده است. امروزه افراد بیشتری از هر زمان دیگری از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور به فشار دادن و حرکت در سایت خود کنید ، در اصل به آنها می گویید که به جای دیگری بروند. حتی اگر یک وب سایت اساسی دارید ، باید اطمینان حاصل کنید که در طیف وسیعی از دستگاه ها ، از جمله تلفن های هوشمند کوچکتر ، قابل دسترسی و قابل مشاهده است .
16- اطمینان حاصل کنید که سایت شما سریع است
تا به حال شده که سی ثانیه منتظر بارگیری یک صفحه وب باشید؟ من هم نه. اگر بارگیری سایت شما برای همیشه طول بکشد ، نرخ پرش شما بسیار بالا خواهد رفت. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما از لحاظ فنی تا حد ممکن بهینه شده اند ، از جمله اندازه فایل تصویر ، ساختار صفحه و عملکرد افزونه های شخص ثالث. هرچه سرعت بارگیری سایت شما بهتر باشد.
17- تقویت یک احساس جامعه
افراد می خواهند نظرات خود را بیان کنند و در مورد موضوعاتی که احساس اشتیاق در مورد آنها دارند ، بسنجند ، بنابراین ایجاد یک انجمن در سایت شما راهی عالی برای شروع مکالمه و افزایش بازدید به وب سایت شما است. از طریق راه حل های شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus ، سیستم کامنت گذاری قوی را پیاده سازی کنید یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان بتوانند سوال کنند. فراموش نکنید که برای اطمینان از رعایت حداقل استانداردهای مربوط به دکوراسیون ، جامعه خود را مدیریت کنید .
18- در بخشهای نظر نظر خود را بشنوید
شما احتمالاً به طور منظم حداقل از چند سایت مربوط به تجارت خود بازدید می کنید ، پس چرا به گفتگو نمی پیوندید؟ اظهار نظر لزوماً باعث افزایش فوری ترافیک مراجعه نمی شود ، اما ایجاد نام برای خود با ارائه نظرات بصیرت انگیز ، تأمل برانگیز در وبلاگ ها و سایت های صنعت ، راهی عالی برای معرفی نام شماست – که می تواند منجر به ایجاد آن شود رانندگی بیشتر به سایت خود. فقط به یاد داشته باشید ، همانطور که برای ارسال مهمان ، کیفیت و ارتباط مهم است – شما باید با افراد دیگر درگیر شوید ، نه اینکه لینک های هرزنامه را در وب سایت های غیر مرتبط رها کنید.
19- داده های تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید
Google Analytics تقریباً در هر جنبه قابل تصور سایت شما ، از محبوب ترین صفحات گرفته تا اطلاعات جمعیتی بازدید کنندگان ، یک منبع ارزشمند داده است. داده های Analytics خود را کاملاً زیر نظر داشته باشید و از این اطلاعات برای اطلاع دادن به استراتژی های تبلیغاتی و محتوایی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که محبوب ترین پست ها و صفحه ها چیست. داده های بازدید کننده را بررسی کنید تا ببینید که چگونه ، از کجا و چه زمان بازدید سایت شما ناشی می شود.
20- در شبکه های اجتماعی فعال باشید
فقط به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق کانال های اجتماعی کافی نیست – شما نیز باید به طور فعال در جامعه شرکت کنید. حساب توییتر دارید؟ سپس با هشتگ های مربوطه در بحث های گروهی شرکت کنید. آیا مخاطبان شما در مورد پست های فیس بوک خود نظر می گذارند ؟ به سوالات پاسخ دهید و با خوانندگان خود درگیر شوید. هیچ چیز سریعتر از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان کانال پخش ، مردم را خاموش نمی کند – از رسانه های اجتماعی همانطور که در نظر گرفته شده استفاده کنید و در واقع با طرفداران خود تعامل داشته باشید.
21- محتوای خود را به سایت های تجمع ارسال کنید
در مرحله اول ، یک سلب مسئولیت – به ردیت و سایر سایت های مشابه امیدوار نیستید که “برنده تمام پولها” از ترافیک ارجاع هستند ، اسپم نکنید ، زیرا این اتفاق نخواهد افتاد. اعضای جوامعی مانند Reddit به طور خارق العاده ای باهوش هستند که هرزنامه را به عنوان پیوندهای قانونی مبدل می کنند ، اما بارها و بارها ارسال پیوندهایی که این مخاطبان واقعاً مفید می دانند ضرری نخواهد داشت. تغییر فرعی مربوطه را انتخاب کنید ، محتوای خود را ارسال کنید و سپس شاهد ورود ترافیک باشید.
22- ویدیو را در استراتژی محتوای خود بگنجانید
محتوای مبتنی بر متن خوب و خوب است ، اما فیلم می تواند سرمایه جالبی در جذب بازدید کننده جدید و جذابیت سایت شما باشد. داده ها نشان می دهد که نگهداری اطلاعات برای مطالب بصری به طور قابل توجهی بالاتر از متن است ، به این معنی که بازاریابی ویدیویی یک روش عالی برای جلب توجه مخاطبان و جلب توجه آنها و افزایش بازدید همزمان به وب سایت شماست.
23- در مورد رقابت تحقیق کنید
اگر از نرم افزاری مانند BuzzSumo برای بررسی اینکه رقبا در چه وضعیتی قرار دارند استفاده نکرده اید ، در نقطه ضعف بزرگی قرار دارید. این سرویس ها عملکرد اجتماعی سایت ها و محتوای خاص را جمع می کنند تا در یک نگاه به شما در مورد موضوعات مورد توجه خوانندگان و از همه مهمتر ایجاد رسانه های اجتماعی ، در یک نگاه نگاه کنید. اطلاعاتی را که مردم می خوانند (و درباره آنها صحبت می کنند) بیابید و از این نوع محتوا الگوبرداری کنید تا بازدید وب سایت شما را جلب کند.
24- وبینارهای میزبان
مردم عاشق یادگیری هستند و وبینارها راهی عالی برای انتقال خرد شما به مخاطبان مشتاق شما هستند. همراه با یک کمپین تبلیغاتی اجتماعی موثر ، وبینارها راهی عالی برای افزایش بازدید به وب سایت شما هستند. یک هفته یا زودتر از این زمان یک ایمیل ارسال کنید ، و همچنین یک یادآوری “آخرین فرصت برای ثبت نام” یک روز قبل از برگزاری وبینار. اطمینان حاصل کنید که ارائه را برای مشاهده بعدی بایگانی کنید و وبینارهای خود را از طریق رسانه های اجتماعی به طور گسترده تبلیغ کنید. اگر از نحوه انجام وبینار تعجب می کنید ، برای دریافت چند نکته روی پیوند کلیک کنید.
25- در کنفرانس ها شرکت کنید
در هر صنعتی که باشید ، حداقل یک یا دو کنفرانس و کنفرانس مهم وجود دارد که مربوط به تجارت شما باشد. حضور در این رویدادها ایده خوبی است – سخنرانی در آنها حتی بهتر است. حتی مشارکت سخنرانی شایسته در نیمه راه ، راهی عالی برای تثبیت خود به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود و کسب معرفت قابل توجه برای سایت خود است.
خوب اگر نکاتی درباره افزایش بازدید از وب سایت خود دارید ، دوست دارم آنها را بشنوم