تخفیف 50% برای خرید بیشتر از سی هزار تومان تا تاریخ (1400/02/10) کد تخفیف : graphicstart

27 ایده بازاریابی طلایی و کم هزینه برای همه مشاغل

صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » 27 ایده بازاریابی طلایی و کم هزینه برای همه مشاغل

زمان مطالعه: 16 دقیقه

27 ایده بازاریابی طلایی و کم هزینه برای همه مشاغل

مشاغل کوچک معمولاً بودجه محدودی برای بازاریابی برای کار دارند که می تواند تبلیغ کسب و کار شما را به چالشی تبدیل کند. خبر خوب این است که روش های زیادی وجود دارد که شما می توانید بدون صرف هرگونه (یا زیاد) پول ، خود را به مشتریان خود بازاریابی کنید.

بازاریابی رایگان و کم بودجه
اکنون به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما احتمالاً وقت کافی برای تحقیق و شناسایی این ایده های بازاریابی رایگان را ندارید ، بنابراین ما از آن برای شما مراقبت کردیم.

در این پست ، شما یک روش رایگان و کم بودجه برای بازاریابی کسب و کار خود پیدا خواهید کرد که به سه دسته تقسیم شده اند:

ایده های رایگان و سریع بازاریابی
ایده های بازاریابی رایگان که کمی بیشتر به تلاش نیاز دارند
ایده های سریع بازاریابی که کمی بیشتر به بودجه نیاز دارند
بنابراین بیایید با این استراتژی های بازاریابی که در کیف پول شما روبرو نمی شود شروع کنیم.

ایده های رایگان و سریع بازاریابی
این استراتژی ها 100٪ رایگان هستند و به یک تن منابع یا زمان احتیاج ندارند (از آنجا که می دانیم زمان پول است).

1- یک حساب کاربری Google My Business رایگان ایجاد کنید


به ویژه برای مشاغل محلی ، نمایه Google Business به یکی از موثرترین استراتژیهای بازاریابی رایگان موجود تبدیل شده است. این لیست رایگان به شما امکان می دهد تجارت شما در Google Maps ، بخش محلی جستجوی Google و صفحه دانش سمت راست برای جستجوی مارک نشان داده شود.

ایده های بازاریابی با بودجه کم و رایگان ، حساب کاربری من را در گوگل جستجو کنید
نمونه ای از نمایه تجاری Google که از Google Maps قابل دسترسی است

اما برای اینکه نمایه کسب و کار شما در Google Maps یا نتایج محلی بالاتر نشان داده شود ، باید نمایه کسب و کار خود را بهینه کنید و برای بهینه سازی آن باید مالکیت آن را تأیید کنید – این کار از طریق Google برای کسب و کار من انجام می شود حساب .

2- ارسال (و تعامل) در شبکه های اجتماعی


افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی و ایجاد یک اجتماع بصورت آنلاین روشی رایگان برای رشد تجارت کوچک شما در عین ابراز شخصیت برند و اعتماد سازی با مخاطبان است. حسابهای تجاری ایجاد کنید و در سایتهای بزرگ رسانه های اجتماعی – Facebook، Instagram، LinkedIn، Twitter، YouTube و غیره شرکت کنید. این کاری است که شما می توانید هر زمان که چند دقیقه وقت کافی ندارید انجام دهید.

تو می توانی:

پست های وبلاگ خود را که منجر به بازدید از وب سایت شما می شود ، ارتقا دهید .
مستقیماً با کاربران گفتگو کنید تا صدای برند خود را بیان کرده و تعامل بیشتری کسب کنید.
نظرسنجی ها را اجرا کنید و درخواست بازخورد کنید.
گزیده ای از فرم های طولانی تر محتوا را بگیرید و پست های سریع و اطلاعاتی ایجاد کنید که هضم آن آسان تر باشد.
انگیزه شما هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که مرتباً در حساب های شبکه های اجتماعی ایجاد شده فعال و فعال هستید. فکر کنید: ثبات ، اجتماع ، همکاری و تعهد.

3- افراد (و مارک ها) را در شبکه های اجتماعی برچسب گذاری کنید


برچسب گذاری بر روی مشتریان وفادار ، مبلغین تجاری ، یا حتی شرکت ها و فروشندگان همسایه در شبکه های اجتماعی می تواند دامنه ارگانیک کسب و کار شما را به مخاطبان بالقوه جدید گسترش دهد ، به شما کمک کند دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و حتی به طور بالقوه مشتری های بیشتری پیدا کنید. همچنین باید کاربران خود را تشویق کنید تا دسته پیام های اجتماعی یا موقعیت تجاری خود را در پست های خود برچسب گذاری کنند. اطلاعات بیشتر در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر در اینجا .

ایده های بازاریابی رایگان و بودجه کم برچسب گذاری رسانه های اجتماعی
همچنین می توانید مشتریان خوشحال را در پست های خود برچسب گذاری کنید ، و تجارت خود را در معرض شبکه آن مشتری قرار دهید (به شرط اینکه اجازه آنها را داشته باشید).

4- از هشتگ استفاده کنید


یکی دیگر از تاکتیک های بازاریابی رایگان که می تواند دامنه شما را گسترش دهد ، گنجاندن هشتگ در پست های خود در شبکه های اجتماعی است – در اینستاگرام ، توییتر و TikTok به طور حتم بلکه برای Facebook و LinkedIn.

هشتگ های گسترده یا پرطرفدار می توانند به شما در تقویت هویت برند خود کمک کنند ، اما نباید تنها هشتگ هایی باشند که از آنها استفاده می کنید. هشتگهای خاص تر (نوعی کلمات کلیدی مانند دم بلند) برای ارائه منابع یا مشاوره مناسب هستند. اگر یک تجارت محلی هستید ، هشتگهای مبتنی بر مکان ضروری هستند . و هشتگ های سفارشی را فراموش نکنید! ترکیبی از انواع هشتگ را در پست های خود اعمال کنید تا بتواند به افرادی که برای آنها منظور شده است برسد.

5- در LinkedIn نخوابید


LinkedIn یک سایت مهم رسانه های اجتماعی است که اغلب از آن کم استفاده می شود. فقط اتصالات شبکه را اضافه نکنید و از سیستم خارج شوید. با ارتباطاتی که برقرار می کنید وارد گفتگو شوید ، پست ها و پیشنهادات وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید ، به انجمن ها بپیوندید و به آنها کمک کنید و محتوای با کیفیت دیگران را به اشتراک بگذارید.

فیلم ایده های بازاریابی رایگان و کم بودجه
با توانمند سازی سایر متخصصان برای رشد و آموزش مشتریان بالقوه خود ، می توانید برند خود را بسازید و در صنعت خود اعتماد و احترام کسب کنید. همچنین ، همه کارمندان خود را نیز تشویق کنید تا در سیستم عامل فعال شوند!

ایده های بازاریابی رایگان که کمی بیشتر به تلاش نیاز دارند
این استراتژی ها هنوز رایگان هستند ، اما به کمی بیشتر وقت و تلاش نیاز دارند. اما خبر خوب این است که معمولاً هرچه تلاش بیشتری لازم باشد ، استراتژی موثرتر و موفقیت پایدارتر است.

6- مقداری سئو محلی انجام دهید


بهترین قسمت در مورد الگوریتم گوگل این است که برای ارائه دقیق ترین ، با کیفیت ترین و مرتبط ترین محتوای هر جستجوی جستجوی خاص طراحی شده است. پرداختن به بازی هزینه ای ندارد ، بنابراین این زمینه را بهبود می بخشد و مشاغل کوچک را قادر می سازد برای خرید املاک و مستغلات صفحه یک با رقبای بزرگ رقابت کنند.

سئو محلی رایگان است ، اما ممکن است مدتی طول بکشد ، بنابراین اکنون شروع کنید و به کار خود ادامه دهید. مزایای آن در طول زمان بسیار زیاد است. در اینجا برخی از موارد لازم برای جستجوگرها محلی آورده شده است:

کلمات کلیدی مبتنی بر مکان (فکر کنید: “نانوایی پورتلند”) را به عناوین ، عناوین و محتوای متن اصلی صفحات وب سایت خود اضافه کنید.
در فهرست های آنلاین فهرست شوید ، و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما در سیستم عامل ها یکسان است.
صفحات یا پست های وبلاگ ویژه محله هایی را که خدمت می کنید منتشر کنید.
ایده های بازاریابی رایگان و کم بودجه SEO محلی google 3-pack
SEO محلی خوب می تواند شما را در 3-Pack گوگل قرار دهد همانطور که در بالا نشان داده شده است.

7- یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل تهیه کنید


بازاریابی از طریق ایمیل راهی عالی برای جذب بازدید کنندگان جدید با تجارت شما و همچنین حفظ روابط با مشتریان فعلی شماست. و اگرچه بازاریابی از طریق ایمیل جدید نیست ، اما هنوز هم یکی از معتبرترین روش ها برای دستیابی به بازدهی بالا در سرمایه گذاری بازاریابی شماست. در اینجا نحوه اطمینان از این موارد ذکر شده است:

فکر و خلاقیت را در موضوعات موضوعی خود قرار دهید .
اطمینان حاصل کنید که هر ایمیل پیشنهادی را دارد که خوانندگان شما را به گام بعدی ترغیب می کند.
عملکرد خود را پیگیری کنید و آزمونهای A / B را اجرا کنید تا ببینید چه کپی و پیشنهادی در لیست شما زیاد است.
ایده های بازاریابی رایگان و بودجه کم بازاریابی از طریق ایمیل
برخی از ایده های بازاریابی ایمیل آسان تر:

با ارائه یک قطعه محتوای پاداش یا کوپن / تخفیف برای مشترکین ، بازدیدکنندگان وب سایت جدید را به ثبت نام در خبرنامه خود اختصاص دهید .
به آرامی مشترکان خود را از طریق ایمیل پرورش دهید تا زمانی که آنها آماده شوند تا مشتری های پرداخت کنند.
شروع خود را ایمیل تبلیغاتی کمپین با یک سرویس ایمیل بازاریابی رایگان مانند MailChimp ها .


8- اینفوگرافیک غنی از داده ایجاد کنید


اینفوگرافیک ها به عنوان ابزارهای بازاریابی دیوانه وار قدرتمند هستند. آنها آب نبات چشمی هستند ، هضم آسان دارند و مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند ، بنابراین یک روش عالی برای افزایش مراجعه و پیوند به مراجع است .

استخدام طراح به شما یک A + اینفوگرافیک می توانید کیف پول خود را ضربه سخت، اما شما می توانید خود را به قیمت ارزان با ابزارهای رایگان مانند را Canva ، ادوبی کیت وکتور رایگان ، و یا مورد علاقه شخصی ما، Visme ، که ارائه تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد اینفوگرافیک هوشمندانه و قابل اشتراک مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ برای الهام گرفتن از Visual.ly دیدن کنید. آنها مثالهای مبتدی و پیشرفته ای برای مرور شما دارند.

اینفوگرافیک ایده های رایگان و بودجه بازاریابی
اگر هیچ داده اختصاصی و اصلی برای استفاده در اینفوگرافیک ندارید ، می توانید داده های موجود را پیدا کرده و به آنها روح تازه ای ببخشید. برای اطلاعات دولتی ، به data.gov یا The Census Bureau مراجعه کنید . آمار جهانی را می توان از طریق یونیسف و سازمان بهداشت جهانی یافت. در نهایت ، شما باید داده های منبع مربوط به صنعت و علایق مخاطبان خود را پیدا کنید. اما تعداد زیادی داده آزاد در دسترس است!

9- ادعای اعتبار تبلیغاتی تبلیغات رایگان


گرچه ممکن است تبلیغات گسترده تبلیغاتی از بودجه شما خارج شود ، اما اغلب تخفیف ها و کوپن هایی برای فیس بوک یا Google Ads وجود دارد. برخی از خدمات میزبانی وب به عنوان بخشی از پیشنهادات عضویت خود ، کدهای تخفیف تبلیغاتی را ارائه می دهند. بررسی کنید و ببینید که آیا شما انجام می دهد. مطمئناً دریافت تبلیغات آسان است ، اما شما همچنان می خواهید مهارت های PPC خود را تقویت کنید تا بهترین نتیجه و بینش مخاطب را بدست آورید. اگر آمادگی یادگیری اصول را دارید ، منابع آموزشی را در Growth Academy بررسی کنید .

10- برای جوایز تجاری اقدام کنید


اکثر صنایع دارای جوایز تجاری هستند که می توانید برنده شوید ، یک نشان آنلاین برای شما فراهم می کند که می توانید در وب سایت خود قرار دهید. نشان هایی از این دست می توانند اعتبار را افزایش دهند و در نتیجه فروش را افزایش دهند. در اینجا چند نکته در مورد نحوه بازاریابی جایزه و استفاده بهینه از آن آورده شده است.

ایده های بازاریابی با بودجه کم و رایگان برای جوایز تجاری اعمال می شود
اگر هیچ جایزه ای برای صنعت شما در نظر نگرفته است ، میزبان خودتان باشید! شما از سایر مشاغل صنعت که می خواهند برای دریافت جایزه خود اقدام کنند ، توجه خواهید کرد ، این به معنای ارتباطات بیشتر و همکاری های احتمالی آینده است!

11- احساس شجاعت می کنید؟ یک بازاریابی چریکی را امتحان کنید


بازاریابی چریکی بر خلاقیت بیش از بودجه تأکید دارد و استراتژیها معمولاً ارزان و آسان اجرا می شوند ، خصوصاً در صورت محلی سازی. دستگیره توییتر خود را با گچ پیاده رو پخش کنید ، از ویترین فروشگاه رها شده به عنوان یک بوم برای هنرهای خیابانی استفاده کنید ، یا برچسب های سفارشی را روی دکوراسیون شهری گچ بزنید که باعث می شود کسانی که دور می روند دو بار به نظر برسند.

12- انتشار مطالب عالی


بازاریابی محتوا ، اگر با دقت انجام شود ، تاکتیکی کاملاً موثر است که به بودجه هنگفتی نیاز ندارد. این نه تنها در جهت نشان دادن اقتدار ، تخصص و اشتیاق واقعی شما به نفع مخاطبان است. بلکه گوگل اولویت بندی محتوای با کیفیت بالا است که به بهترین وجه به سوالاتی که کاربرانش می پرسند پاسخ می دهد. بنابراین باعث می شود وب سایت شما در Google بیشتر دیده شود و بازدید بیشتری را به همراه داشته باشد.

فکر کنید نوشتن نقطه قوت شما نیست؟ به یاد داشته باشید ، محتوای خوب به شما کمک می کند تا مخاطب شما از طریق زبانی ساده و قابل فهم – نه اصطلاحات واضح ، بلکه اصطلاحاتی که مخاطب شما برای بدست آوردن پاسخ سوالات مربوط به محصولات یا خدمات شما – به شما کمک می کند ، آموزش دهد. بنابراین سعی نکنید فانتزی باشید ، فقط تخصص خود را به اشتراک بگذارید!

و به یاد داشته باشید ، بیشتر چیزهایی که برای شما ماهیت دوم دارند ، اغلب برای مشتریان شما بیگانه هستند. شما متخصص هستید! محتوای اصلی ، معتبر و مفید در اینجا کلیدی است – نحوه عملکرد ، ده لیست برتر ، مجموعه نکات ، بهترین روش ها ، بینش داده ها ، بخش های رهبری فکر ، و لیست ادامه دارد (برخی از این موارد بعداً در این پست ذکر خواهد شد) .

13- یک وبلاگ راه اندازی کنید


یک راه عالی برای تبدیل مطالب به بخشی منظم از تلاش های بازاریابی ، راه اندازی یک وبلاگ است.

مشاغل کوچک از وبلاگ نویسی برای هدایت بازدید به وب سایت خود ، افزایش تعامل کاربر ، بهبود دید آنلاین و تقویت سئو کلی استفاده می کنند. این یک روش کاملا رایگان برای تبلیغ تجارت کوچک شما به صورت آنلاین است ، از طریق قصه هایی در مورد کسب و کار شما و اطلاعات مفیدی که مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند.

پست های وبلاگ لازم نیست طولانی و پیچیده باشند – با اصطلاحات ساده صحبت کنید ، با هر پست یک موضوع متفاوت را هدف قرار دهید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را به صورت طبیعی در هر پست بگنجانید.

14- مشارکت های صنعت را شکل دهید


برای یک پروژه مشترک با مشاغل مرتبط با صنعت خود (اما نه یک رقیب مستقیم) همکاری کنید. این کار را می توان به صورت محلی و آفلاین از طریق نوعی رویداد خاص یا بصورت آنلاین (که هنوز هم می تواند به صورت محلی باشد) با برگزاری یک وبینار یا یک تبلیغ تبلیغاتی انجام دهید.

مشارکت با مشاغل دیگر به معنای دو برابر توجه و قرار گرفتن در معرض مخاطبان کاملاً جدیدی است که مربوط به مکان شماست.

مشارکت در صنعت یک روش عالی بازاریابی است زیرا به صاحبان مشاغل کوچک امکان دسترسی به دانش ، بازاریابی و فناوری مشتری و بازاریابی را می دهد که نمی توانستند به تنهایی به آن دست یابند. اگر می خواهید مشارکت سودآوری ایجاد کنید باید فکر و تلاش دقیق کنید . انتظارات را روشن کنید ، با مشاغل مختلف درگیر شوید و فعالیت خود را انجام دهید ، ارزیابی کنید که چگونه می توانید با هم کار کنید و چندین گفتگو داشته باشید قبل از رسمی کردن کارها.

15- فیلم های مفید ارسال کنید

ویدئو یک رسانه بسیار محبوب برای مصرف کنندگان است و اگرچه تهیه و آپلود یک ویدیوی حرفه ای در YouTube ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد اما مجبور نیستید یک حرفه ای را استخدام کنید. بازاریابی ویدیویی DIY با دستگاه های شخصی امروزی و برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیس بوک و TikTok آسان است.


فیلم ها به ویژه برای نشان دادن چگونگی انجام یک کار ، مانند تا زدن یک ورق نصب شده یا نصب یک محل دفع زباله ، بسیار مناسب هستند. اما بازاریابی ویدئویی تقریباً در هر صنعت کار می کند. برای ایجاد این ارتباط حیاتی با مخاطبان خود ، می توانید:

فیلم های آموزشی و نحوه استفاده
دموی محصولات
پوشش پشت صحنه کاری که در کسب و کار شما به چه کار می آید
مصاحبه با کارمندان یا متخصصان صنعت خود
نمایش اسلایدها با تصاویر و زیرنویس ها

هر کدام که مناسب است یک پیام مارک یا پیام شخصی اضافه کنید. شفاف باشید کار را با یک فراخوان قوی به پایان برسانید (به عنوان مثال با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات تنظیم کنیم! یا امروز سفارش کیک تولد خود را ثبت کنید!) ، و سپس ویدیو را در وب سایت خود ، YouTube و سایر سایت های میزبان ویدیو ، کانال های رسانه های اجتماعی و حتی در ایمیل ها

16- کارمندان را به سفیران برند تبدیل کنید


برای بسیاری از مشاغل کوچک ، دهان به دهان یک استراتژی مهم بازاریابی برای افزایش فروش است. تحقیقات نشان می دهد اگر مشتری از محصول یا خدمات غریبه ای مطلع شود ، احتمال خرید محصول یا خدمات بیشتر است. بنابراین تأثیر مراجعه دوستان یا خانواده را تصور کنید.

با رفتار خوب با کارمندان و تشویق آنها برای تبدیل شدن به سفیران برند ، می توانید از ظرفیت های خارق العاده شبکه های آنها استفاده کنید. کارمندان شما علاقه واقعی به تجارت شما دارند ، پس چرا از صدای آنها و شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید تا مخاطبان بیشتری را در اختیار شما قرار دهند؟

هر از چند گاهی به فکر میزبانی از یک تخفیف ویژه تخفیف مانند تبلیغات “دوستان و خانواده” باشید. بیاموزید که چگونه از فیس بوک برای تجارت خود استفاده کنید – یک رویداد ایجاد کنید ، کارمندان را دعوت کنید و از کارمندان خود بخواهید آن را با مخاطبین شخصی و حرفه ای خود به اشتراک بگذارند. آنها را تشویق کنید تا وضعیت را به اشتراک بگذارند و افراد را برچسب گذاری کنند تا دامنه رویداد شما افزایش یابد.

17- محتوای قدیمی خود را بازیافت کنید


از کارهایی که قبلاً انجام داده اید نهایت استفاده را ببرید. اگر مورد محتوایی دارید ، آن را برای کانالهای دیگر استفاده مجدد کنید! یک وبینار موفق را به یک آموزش ویدئویی تبدیل کنید. گروهی از پست های مرتبط وبلاگ یا سایر مطالب سایت خود را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید که می توانید از طریق پنجره های سایت یا برنامه بازاریابی ایمیل خود تبلیغ کنید.

18- کلاسها و رویدادها را میزبانی کنید


برای برگزاری یک رویداد یا کلاس برنامه ریزی کنید ، سپس بروشورها را چاپ کرده و در صفحه اعلانات انجمن (کتابخانه ها ، کافی شاپ ها ، کالج های محلی و مراکز بزرگسالان) قرار دهید. اگرچه بیشتر تابلوهای اعلانات انجمن به شما امکان ارسال تبلیغات تجاری را نمی دهند ، اما آنها اغلب از ارسال بروشور تبلیغاتی برای برگزاری یک رویداد یا کلاس آموزشی بسیار خوشحال می شوند.

اگر نمی توانید یک رویداد را میزبانی کنید ، در هر رویداد محلی که می توانید برای کسب و کار شما مفید باشد شرکت کنید. شما هرگز نمی دانید مشتری بعدی یا شریک تجاری خود را از کجا پیدا خواهید کرد!

19- وبینارهای آموزنده را اجرا کنید


اگر حضور شخصی مخاطبان بالقوه به نظر ایده شما برای ایده خوب بازاریابی نمی رسد ، همیشه می توانید یک وبینار برگزار کنید. وبینارها با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه علاقه مند ، راهی رایگان برای ارتقا business تجارت شما هستند.


سیستم عامل های وبینار مانند Webex و GoToMeeting به شما امکان می دهند وبینار خود را فقط با چند کلیک دکمه پخش کنید. اطمینان حاصل کنید که وبینار خود را یکی دو هفته قبل از رویداد در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک خبرنامه ایمیل تبلیغ کنید و برای ثبت نام کنندگان یادآوری داشته باشید تا آنها آن را از دست ندهند.

در رویدادهای صنعت / شبکه شرکت کنید
شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس های صنعت روشی هوشمندانه برای بالا بردن سطح کسب و کار کوچک خود است. این رویدادها ذهنیت کسب و کار از همه صنایعی را که می خواهند استراتژی های بازاریابی جدیدی برای رشد تجارت خود پیدا کنند گرد هم می آورد. این همچنین راهی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر و ایجاد مخاطبین جدید B2B است. علاوه بر این ، این رویدادها دارای سمینارهای انحصاری هستند که برای تیز کردن مهارت های شما در فروش ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و سایر روش های معاصر تبلیغ تجارت کوچک شما طراحی شده اند.

20- میزبان یک مسابقه یا مراسم اهدای رسانه های اجتماعی باشید


اجرای یک مسابقه یا هدایای رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه و موثر است که به حداقل منابع نیاز دارد. ممکن است لازم باشد برای دریافت جایزه مقداری خمیر سرفه کنید یا خدمات کالایی را بدون هیچ هزینه ای ارائه دهید ، اما تعداد شرکت کنندگان و هدایت های بالقوه جدیدی که می گیرید ارزش آن را خواهد داشت. واقعاً بودجه تنگ است؟ برای جلب مشارکت کنندگان از نظر فنی نیازی به جایزه فوق العاده گران قیمت ندارید. حتی یک دو بطری آب پیشرفته یا کوله پشتی فانتزی ممکن است برای برخی از کاربران جذاب باشد.

تعدادی از وجود دارد انواع مختلف مسابقه رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد، اما ایده اصلی این است که نیاز ثبت نام به دوست، پیگیری، و یا برچسب کسب و کار شما، و یا برچسب شخص دیگری در پست خود، برای به دست آوردن نام خود را خارج وجود دارد و معرفی مشتریان بالقوه به خدمات شما

21- در رویدادهای صنعت / شبکه شرکت کنید


شرکت در نمایشگاه ها و کنفرانس های صنعت روشی هوشمندانه برای بالا بردن سطح کسب و کار کوچک خود است. این رویدادها ذهنیت کسب و کار از همه صنایعی را که می خواهند استراتژی های بازاریابی جدیدی برای رشد تجارت خود پیدا کنند گرد هم می آورد. این همچنین راهی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر و ایجاد مخاطبین جدید B2B است. علاوه بر این ، این رویدادها دارای سمینارهای انحصاری هستند که برای تیز کردن مهارت های شما در فروش ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و سایر روش های معاصر تبلیغ تجارت کوچک شما طراحی شده اند.


22- نقاشی کارت ویزیت داخل فروشگاه را انجام دهید


یک گلدان ماهی در محل کار خود قرار دهید و یک علامت از بازدید کنندگان دعوت می کند تا کارت های کسب و کار خود را در آنجا بگذارند تا فرصتی برای کسب چیزی از شما کسب کنند. به عنوان مثال ، یک رستوران ممکن است یک ناهار رایگان (در صورت وجود فاصله از نظر اجتماعی) برای کل دفتر ارائه دهد.

در پایان ماه شما یک کارت کارت ویزیت جمع آوری کرده اید و گرچه فقط می توانید یک برنده داشته باشید ، هیچ دلیلی ندارد که کارت های ویزیت دیگر هدر برود. از آدرس های ایمیل ارائه شده برای اطلاع دادن به کاربران استفاده کنید ، اگرچه این بار برنده نشده اند ، اما از استقبال از لیست پستی شما خوشحال هستند ، که این امر به آنها پیشنهادات و پیشنهادات ویژه آینده را اعلام می کند.

23- برنامه ارجاع مشتری را تنظیم کنید


با ارجاع به مشتریان جدید ، به مشتریان موجود کالای رایگان ، ماه خدمات رایگان یا پاداش دیگری ارائه دهید. به یاد داشته باشید ، دهان به دهان چیزهای قدرتمندی است و مشتریانی که مشتریان دیگر آنها را معرفی می کنند ، بنابراین دوستانی که در مورد تجارت شما به دوستان می گویند بسیار ارزشمند است. در اینجا چند ایده برای دریافت مراجعه بیشتر از مشتریان و مشتریان فعلی شما آورده شده است.
در صورت عدم اطمینان از ارزش این تاکتیک بازاریابی با بودجه کم ، برخی از آمار بازاریابی ارجاعی بیشتر :

74٪ از مصرف کنندگان دهان به دهان را عامل اصلی تصمیمات خرید خود می دانند.
مشتریانی که دوستشان معرفی می کند چهار برابر بیشتر احتمال خرید را دارند.
اگر دوستان یا خانواده آنها آن را توصیه کنند ، 77 درصد از مصرف کنندگان احتمال خرید کالای جدید بیشتر است.
طبق آمار بازاریابی ارجاعی ، مشتریان ارجاع شده 37٪ میزان ماندگاری مشتری بیشتری دارند.

24- در رویدادها یا مسابقات محلی شرکت کنید


اگر شهر یا شهری که در آن قرار دارید جشن های سالانه ، بازارهای هفتگی کشاورزان یا سایر مسابقات را برگزار می کند ، حضور در این برنامه ها را برای شناخت مخاطبان محلی خود مهم کنید. این بهترین شکل تحقیقات بازار است. در صورت لزوم ، یک میز یا غرفه در این مراسم برپا کنید ، اسپانسر شوید ، یا یک محصول یا خدمات خود را به عنوان قرعه کشی یا جایزه مسابقه اهدا کنید. این یک روش کم هزینه برای افزایش آگاهی از تجارت شما است.

25- چند کارت ویزیت عالی بگیرید


چند کارت ویزیت مضحک برای خود تهیه کنید و سپس آنها را به هر شخصی که چشمش را می کشید بدهید. هر دست دادن باید با کارت ویزیت همراه باشد. هرچه افراد بیشتری درباره کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند ، بهتر است – حتی اگر این فقط یک نگاه سریع به کارت ویزیت باشد.

26- آهن ربا را روی ماشین شرکت قرار دهید


یک علامت مغناطیسی به ماشین و voila شرکت خود بچسبانید ، شما یک کمپین آگاهی از مارک تجاری دارید که جهان را در سراسر شهر گسترش می دهد (مطمئن باشید که از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی کنید). برچسب های سپر و برگردان های پنجره نیز برای این روش کار می کنند و ساخت آنها به طور کلی گران نیست.

27- یک کمپین فیس بوک اجرا کنید


اگر فقط بودجه تبلیغاتی کمی داشته باشید ، ممکن است برای اجرای برخی تبلیغات فیس بوک کافی باشد! هزینه هر کلیک برای تبلیغات فیس بوک می تواند بسیار کم است.


ایده های رایگان و کم بودجه بازاریابی مشاغل کوچک [خلاصه]

بهینه سازی Google برای کسب و کار من
ارسال و جذب شبکه های اجتماعی
برچسب گذاری در شبکه های اجتماعی
هشتگ ها
سئو محلی
بازاریابی ایمیلی
اینفوگرافیک ها
اعتبار تبلیغاتی تبلیغات رایگان
جوایز تجاری
بازاریابی چریکی
بازاریابی محتوا
وبلاگ نویسی
مشارکت های صنعت
بازاریابی ویدئویی
سفیران برند
بازاریابی LinkedIn
کلاسها و رویدادها
وبینارها
رویدادهای شبکه صنعت
مسابقات / تبلیغات رسانه های اجتماعی
نقشه های کارت ویزیت در فروشگاه
برنامه های ارجاع مشتری
رویدادهای محلی یا مسابقات
کارت ویزیت عالی
آهن ربا اتومبیل برای ماشین شرکت
بازیافت محتوا
تبلیغات فیس بوک
آیا تاکتیک های مورد علاقه بازاریابی با بودجه کم را از دست داده ایم؟ چه چیزی برای تجارت شما بدون شکستن بانک مفید است؟

همیشه خودم رو کارآموز میدیدم و به دنبال یادگیری چیزهای نو و هدف های بزرگ بودم که یکی از هدف های بزرگ ایجاد وبسایت شروع گرافیک است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا