تخفیف 50% برای خرید بیشتر از سی هزار تومان تا تاریخ (1400/02/10) کد تخفیف : graphicstart

سئو شبکه های اجتماعی در سال 2021

صفحه اصلی » مقالات, آموزش ها, ترفند, سئو سایت » سئو شبکه های اجتماعی در سال 2021

زمان مطالعه: 21 دقیقه
SEO شبکه های اجتماعی

آیا از سئو شبکه های اجتماعی چشم پوشی می کنید؟

هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) معمولاً نقش بسزایی در جذب بازدید کننده به سایت شما دارد. استراتژی سئو می تواند به همان سادگی که شما انجام می دهید ساده یا پیچیده باشد ، اما هدف نهایی تمام فعالیت های سئو این است که سایت خود را برای موتورهای جستجو شفاف و قابل درک کنید تا بتوانید رتبه خود را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) افزایش دهید.

اکثر مردم اصول سئو را در رابطه با وبلاگ یا وب سایت خود می فهمند ، اما پیروی از روشهای خوب سئو در سایتهایی که نمی توانید به ابرداده یا ابزار قالب بندی دسترسی پیدا کنید بسیار سخت تر است. با این حال این بدان معنا نیست که سئو در رسانه های اجتماعی غیرممکن است و موتورهای جستجو برای تولید نتایج محتوای اجتماعی را جستجو می کنند ، بنابراین متناسب سازی پروفایل ها و پست های شما برای سئو می تواند برتری شما در رقابت باشد.

در اینجا نحوه انجام این کار در سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

سئو برای فیسبوک

آموزش سئو سایت

فیسبوک یکی از مهمترین سایتهایی است که می توانید از آن برای بهبود سئو سایت در شبکه های اجتماعی استفاده کنید زیرا به راحتی توسط موتورهای جستجو نمایه می شود و به کاربر امکان کنترل متا توضیحات و قطعه های خود را می دهد. برخلاف صفحات شخصی ، صفحات تجاری فیس بوک به صورت عمومی طراحی شده اند ، بنابراین اگر صفحه فیس بوک خود را تنظیم یا بهینه نکرده اید ، زمان شروع آن فرا رسیده است.

نام صفحه مناسب انتخاب کنید

اولین کلمه در نام صفحه کسب و کار فیسبوک شما مهمترین مورد هنگام سئو است ، بنابراین آن را حساب کنید. نام شما باید به عنوان مارک تجاری شما شناخته شود ، به قدری کوتاه باشد که برای کاربران به یاد ماندنی شود و در حالت ایده آل شامل یک یا دو کلمه کلیدی باشد که به موتورهای جستجو کمک می کند صفحه را به درستی فهرست کنید.

از پر كردن نام خود با كلمات كليدي خودداري كنيد – بسياري از موارد باعث مي شود صفحه به نظر اسپم برسد و باعث بسته شدن آن مي شود. همچنین تشویق سایر کاربران فیس بوک برای نشان دادن صفحه شما در یک پست در صورت طولانی بودن نام ، دشوارتر است. به یاد داشته باشید که هر کجا صفحه برچسب گذاری شود ، نام کامل درج می شود و پست باید قابل خواندن باشد.

عمومی بودن نام صفحه خود دام دیگری است که باید از آن جلوگیری کرد. حساب های شبکه های اجتماعی شما باید فوراً به عنوان بخشی از مارک تجاری شما شناخته شده و مخصوص شما باشد. به سادگی فراخوانی صفحه خود به عنوان “آموزشگاه زبان” ایده خوبی به نظر می رسد ، اما صفحات عمومی مخاطبان عام را جذب می کند و تبدیل پیروان اجتماعی به زبان آموزان پولی را دشوارتر می کند.

URL خود را سفارشی کنید

آموزش سئو سایت

URL بیهوده یا سفارشی به شما این امکان را می دهد تا آدرس وب فیس بوک خود را انتخاب کنید. از دیدگاه سئو ، URL هنگام تأسیس نام تجاری برای کسب و کار شما یک افزایش مهم را ایجاد می کند. سعی کنید آن را کوتاه و به یاد ماندنی نگه دارید ، و به طور واضح مارک تجاری شما باشد. نام تجاری شما بهترین است و یک کلمه کلیدی اضافه کنید تا اگر نام شما قبلاً گرفته شده است ، مارک خود را تشخیص دهید.

هنگامی که نام صفحه و URL خود را انتخاب کردید ، از وسوسه تغییر آنها خودداری کنید ، مگر اینکه واقعا ضروری باشد. شناسایی نام برای شناخته شدن نمایه های اجتماعی شما برای طرفداران و سایر کاربران و همچنین برای موتورهای جستجو برای مرتبط کردن آنها با نام تجاری شما حیاتی است.

توضیحات متا اضافه کنید

فیسبوک یک پلتفرم عالی برای تقویت سئو شما است زیرا داده های سایت با کدگذاری تنظیمات متاداده رایج کدگذاری شده اند. در وب سایت خود ، می توانید توضیحات متای خود را ویرایش کنید ، و این متن در زیر URL شما در SERP ظاهر می شود.

سئو کردن صفحه فیسبوک
سئو کردن صفحه فیسبوک

هنگام ایجاد صفحه فیس بوک ، کپی ای که در قسمت About می نویسید ، توضیحات متای شما می شود. به طور خاص ، 130 حرف اول بخش About مهمترین آنها هستند ، زیرا این اندازه پیش نمایش توضیحات متا در مرورگرهای تلفن همراه است.

برای به روزرسانی وضعیت ، 18 نویسه اول به عنوان توضیحات متا عمل می کنند. این تقریباً نه کلمه است ، بنابراین همیشه مطمئن شوید که جمله ابتدایی شما قلاب محکمی دارد که توجه شما را به خود جلب می کند و شامل کلمات کلیدی بسیار مهم است تا بتوانید SEO خود را به حداکثر برسانید. وقتی صحبت از فیس بوک می شود ، باید اولین خط خود را حساب کنید.

از SEO محلی غافل نشوید

آموزش سئو سایت
سئو محلی شبکه های اجتماعی

برخی از نوآموزان از طریق دوره ها و سمینارهای از راه دور تجارت خود را کاملاً آنلاین انجام می دهند ، اما اگر در یک مکان خاص تدریس می کنید ، حتماً از تنظیمات مکان فیس بوک برای افزایش SEO محلی خود استفاده کنید – موتورهای جستجوگر اطلاعات برای پاسخ به سوالات مبتنی بر مکان مانند ” مدارس زبان را در نزدیکی من پیدا کنید. “

با افزودن اطلاعات مکان به صفحه مشاغل فیس بوک خود ، از جمله آدرس ، اطلاعات تماس ، ساعات کار و موارد دیگر ، به کسب و کار شما کمک می کند تا نتایج موتور جستجو را برای جستجوی مبتنی بر مکان ، به ویژه در Google افزایش دهید ، زیرا Google Local از کسب و کار فیس بوک اطلاعات کسب می کند صفحات همچنین می توانید صفحه Facebook خود را به Google My Business پیوند دهید تا نتایج دقیق تر موتور جستجو را نیز بدست آورید.

از پیوندهای ورودی و خروجی استفاده کنید

آموزش سئو سایت

یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار بر SERP ، اقتدار است – یعنی دامنه های محبوب و معتبر در مقایسه با دامنه هایی که به آنها پیوند می خورند و که به آنها پیوند دارند. ویکی پدیا یا آمازون نمونه هایی از دامنه های دارای اقتدار بسیار بالا ، با پایگاه های کاربر بزرگ و درجه اعتبار بالا هستند. هر سایت احتمالاً دارای میلیون ها پیوند ورودی از دامنه هایی با اقتدار بسیار کمتر است – هر پست وبلاگ با استناد به ویکی پدیا به عنوان منبع ، هر پیوند وابسته به سمت محصول از آمازون و غیره – و هر لینک جداگانه فقط تأثیر ناچیزی بر روی کل دارد اقتدار دامنه اگر آمازون یا ویکی پدیا به سایت کوچکتر و دیگری پیوند یابد ، این سایت باعث افزایش SERP ها می شود زیرا با پیوند ورودی اعتبار آن افزایش می یابد.

مرجع دامنه محاسبه پیچیده ای از تعداد بازدیدکنندگان یک سایت ، کیفیت محتوای ارائه شده ، سن ، سرعت و موارد دیگر است ، اما به طور معمول سایت هایی که کاربران زیادی دارند از اقتدار بالایی برخوردار هستند. این بدان معنی است که پیوندها از فیس بوک به وب سایت شما می توانند اقتدار دامنه شما را تقویت کنند و پیوندهای متقابل سایت شما به صفحه فیس بوک شما ارتباط بین این دو را بیشتر تقویت می کند و باعث تقویت نام تجاری آنلاین می شود. این یک گلوله جادویی نیست – سایت های رسانه های اجتماعی دارای تعداد زیادی کاربر هستند ، تعداد زیادی لینک ارسال می کنند ، به طوری که موتورهای جستجو به آنها وزنی را نمی دهند که مثلاً از یک لینک منبع ویکی پدیا برخوردار است ، اما ایجاد لینک های ورودی دارای اعتبار بالا همیشه برای جستجوگرها خوب است.

تصاویر خود را زیرنویس کنید

وقتی تصاویر را به وب سایت خود اضافه می کنید ، احتمالاً از نام پرونده و متن alt برای توصیف تصویر و ایجاد یک افزایش SEO کوچک استفاده می کنید. این یک گزینه در فیس بوک نیست ، زیرا نام همه بارگذاری ها مطابق با قرارداد ثبت پرونده داخلی فیس بوک تغییر می کند ، بنابراین این فرصت را از دست می دهید. با این وجود می توانید با زیرنویس کردن تصاویر مناسب ، این ویژگی را جایگزین کنید – و صفحه فیس بوک خود را در دسترس تر کنید.

ارائه توصیفی از تصویر می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی حیاتی را به روش طبیعی در صفحه فیس بوک خود قرار دهید و به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا محتوای صفحه را بهتر نمایه کنند. این به ویژه برای پروفایل و تصاویر هدر (دو تصویری که به احتمال زیاد نمایه می شوند ، اما حداقل عنوان می شوند) مهم است.

برگه های سفارشی را اضافه کنید و بازدیدکنندگان را به دیوار ارسال نکنید

رسانه های اجتماعی به طور استثنایی در ایجاد اثبات اجتماعی مهارت دارند و شما باید با افزودن برگه های سفارشی به صفحه فیس بوک خود از مزایای آن استفاده کنید تا ویژگی هایی را ایجاد کنید که مناسب کسب و کار شما باشد. برای edupreneurs ، این ممکن است شامل یک صفحه فیلم ها باشد ، جایی که می توانید برخی از کارهای خود را برجسته کنید ، یک برگه نظرات و یک صفحه انجمن که زبان آموزان گذشته و آینده می توانند در مورد دوره ها و سمینارهای شما بحث کنند.

با تکامل فیس بوک ، “دیوار” (صفحه اصلی پیش فرض برای هر صفحه) به طور فزاینده ای بی نظم شده است ، با محتوای گروه بندی شده در انواع و نمایش داده شده بر اساس الگوریتم ها به جای ترتیب زمانی. این می تواند برای بازدیدکنندگان جدید گیج کننده باشد زیرا درک درستی از این صفحه برای چه مواردی ارائه می دهد و شهود کمتری دارد. در عوض ، می توانید برگه های سفارشی ایجاد کنید و بازدیدکنندگان جدید را مستقیماً به یک ویدیوی خوشامد ، مقدمه ای در دوره های خود ، صفحه محصول یا هر چیز دیگری هدایت کنید.

برگه های استفاده نشده را حذف کنید

درست به اندازه استفاده از زبانه های درست ، حذف برگه های اشتباه است. با حذف هر برگه ای که مرتبط نیستند یا زبان آموزان را به خود جذب نمی کنند ، صفحه فیس بوک خود را ساده نگه دارید. عملکرد صفحه خود را به صورت دوره ای مرور کنید تا بفهمید بازدید کنندگان چگونه از آن استفاده می کنند و بیشترین ارزش را برای آنها دارند. موتورهای جستجو صفحات فعال را بسیار بالاتر از صفحات خوابیده رتبه بندی می کنند ، بنابراین سعی کنید صفحه فیس بوک خود را برای کاربران جذاب نگه دارید.

از مدرک اجتماعی استفاده کنید

آموزش سئو سایت

یک برگه که باید اضافه کنید ، برگه نظرات است. این امکان می دهد تا نظرات در صفحه شما منتشر شود ، و از بازدید کنندگان خواسته می شود که بررسی خود را انجام دهند. اگر صفحه فیس بوک و حساب Google برای کسب و کار من به هم مرتبط هستند ، حتی می توانید نظرات خود را ادغام کنید بنابراین هرکسی که دوره های شما را در Google جستجو می کند ، تمام بررسی های تجمعی شما را مشاهده می کند ، نه فقط مواردی که در خود Google باقی مانده است.

اثبات اجتماعی نوعی تبلیغات قدرتمند است و با بررسی ها متوقف نمی شود. تعداد طرفدارانی که صفحه فیس بوک شما دارد و میزان تعامل و تعامل آن با این جذابیت ها نیز می تواند اعتبار شما را به عنوان یک پزشک حرفه ای تقویت کند.

ادعای صفحات غیر رسمی

ممکن است وقتی می خواهید یک صفحه کسب و کار در فیس بوک ایجاد کنید ، متوجه شوید که یکی دیگر از آنها موجود است. فیس بوک میلیون ها صفحه مکان یاب دارد که افراد می توانند از آنها برای بحث در مورد مشاغل یا ورود به سیستم استفاده کنند ، حتی اگر خود کسب و کار در فیس بوک نباشد. اگر در فیس بوک حضور نداشته باشید ، این صفحات بسیار بی ضرر هستند ، اما اگر در نهایت با چندین صفحه برای همان مارک مواجه شوید ، برای کاربران گیج کننده خواهد بود و باعث تعامل شما می شود.

خوشبختانه ، فیس بوک به کاربران اجازه می دهد این صفحات را ادعا کرده و آنها را با دیگران ادغام کنند ، بنابراین پروفایل شبح را تحمل نکنید. یک فاکتور مهم در بالا رفتن از رتبه بندی SERP این است که مهمترین نتیجه در یک جستجوی جستجو باشد ، و صفحات کپی تجاری فقط الگوریتم ها را اشتباه می گیرند و منجر به پایین آمدن صفحات شما می شوند.

به طور خلاصه:

  • نام صفحه مناسب را انتخاب کنید
  • URL باطل خود را ادعا کنید
  • توضیحات متا اضافه کنید
  • از SEO محلی غافل نشوید
  • از پیوندهای ورودی و خروجی استفاده کنید
  • از یادداشت های فیس بوک استفاده کنید
  • تصاویر خود را زیرنویس کنید
  • برگه های سفارشی را اضافه کنید
  • برگه های استفاده نشده را حذف کنید
  • از مدرک اجتماعی استفاده کنید
  • ادعای صفحات غیر رسمی

با دنبال کردن این مراحل ساده ، به صفحه مشاغل فیس بوک خود یک SEO عمده افزایش می دهید که می تواند علاوه بر نتایج بهتر برای صفحه فیس بوک شما ، بلکه برای وب سایت شما و داده های تجاری Google شما باشد.

سئو برای توییتر

آموزش سئو شبکه های اجتماعی 2021

در حالی که فیس بوک فراتر از این کار کرده است تا صفحات تجاری خود را در فهرست الگوریتم های Google فهرست بندی و ادغام کند ، توییتر فرصت های کمتری را برای edupreneurs برای بهبود وضعیت موتور جستجو فراهم می کند. اما این بدان معنا نیست که توییتر از دیدگاه SEO هیچ ارزشی ندارد. فقط با چند تغییر ، می توانید نمایه Twitter خود را به حداکثر برسانید و تأثیر منعکس شده در رتبه بندی SERPs را مشاهده کنید.

نحوه استفاده از هشتگ ها را بفهمید

آموزش سئو شبکه های اجتماعی 2021

یکی از مهمترین درسهایی که می توان از توییتر گرفت ، چگونگی توییت کردن به طور موثر است. هشتگ ها در توییتر متولد شده اند و هنوز هم به طور گسترده در سراسر سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرند ، اما یک توییت و برچسب گذاری یک روش درست و غلط وجود دارد. توییتر خود پیشنهاد می کند که بیش از دو هشتگ در هر توییت استفاده نکنید ، اما این مانع از این نمی شود که برخی کاربران 280 کاراکتر خود را با نیم دوجین یا بیشتر پر کنند.

توییت ها را به عنوان مکالمه در نظر بگیرید و هر هشتگ مکث بین کلمات است. وقتی هر # کلمه دیگری # هشتگ است ، # خواندن # توییت # دشوار است. هشتگهایی که جریان مکالمه را مختل می کنند بیشتر از این که ضرر داشته باشند ضرر می رسانند و همچنین آب را گل آلود می کنند – برخی از سایت ها ممکن است هشتگ های پرطرفدار را برای ایجاد دید بیشتر در توییت های غیر مرتبط دیگر پیشنهاد دهند ، اما این مورد برای کاربران جذاب نیست و فقط الگوریتم های رایانه ای را که سعی در تجزیه و تحلیل و تعیین کمیت محتوای حساب شما دارند ، اشتباه می گیرد.

استفاده از چند هشتگ مربوطه در حدود نیمی از توییت های خود برای گسترش قابلیت مشاهده توییت و در عین حال جلوگیری از اینکه هرزنامه به نظر می رسد و اقدام به آن نمی کند ، مطلوب است.

از شکلک استفاده کنید (با کمترین میزان!)

ایموجی ها برای بیان واضح و واضح عالی هستند و در سایتی مانند توییتر با فضای محدود برای توییت کردن ، می توانند ابزاری بسیار ارزشمند باشند. آنها همچنین به پست های فقط متنی شلوغی رنگ می بخشند و به توییت های شما کمک می کنند تا در جدول زمانی برجسته شوند. با این حال ، درست مثل هشتگ ها ، ایموجی ها می توانند متن را متلاشی کنند و مکث های غیر طبیعی را وارد کنند و خواندن آن را دشوار کنند. شکلک ها را به عنوان علائم نگارشی در نظر بگیرید و به استفاده از آنها در انتهای جملات یا بندها پایبند باشید.

دسته ، نام و بیوگرافی خود را بهینه کنید

موتورهای جستجو به طور کلی تمام توییتر را خزنده یا فهرست بندی نمی کنند – این به سادگی خیلی بزرگ است و خیلی سریع حرکت می کند تا هر توییت مربوط به موتورهای جستجو باشد. در عوض ، این URL ، نام و بیوگرافی شما است که به احتمال زیاد نمایه می شوند و از این رو از دیدگاه سئو بسیار با ارزش هستند.

نام شما باید مطابقت داشته باشد یا در غیر این صورت به راحتی با نام تجاری شما مرتبط شود تا موتورهای جستجو به راحتی حساب شما را با سایر نمایه های آنلاین شما مرتبط کنند. از استفاده بیش از حد تعداد در دسته یا نام کاربری خود خودداری کنید ، زیرا این امر به نظر می رسد ناخواسته است. به یاد داشته باشید که دسته شما بخشی از URL توییتر شما را تشکیل می دهد ، و درج نام تجاری یا تجاری در URL می تواند SEO شما را تقویت کند.

توییتر در کارنامه خود 160 کاراکتر به کاربران می دهد ، بنابراین آن را کوتاه و کوتاه نگه دارید. یک پیوند را وارد کنید و از هشتگ یا دو هشتگی که بیشترین ارتباط را با موضوع شما دارند استفاده کنید. پیوندی که شما اضافه می کنید پیوند اصلی شما را تشکیل می دهد و از یک دامنه معتبر مانند Twitter اهمیت شمارش آن مهم است. صفحه اصلی وب سایت شما معمولاً مناسب ترین پیوند برای قرار دادن است ، اما اگر صفحه فروش ویژه یا اشتراک اشتراکی دارید ، به جای آن از آن صفحه استفاده کنید. همیشه سعی کنید پیوند را به پیوندی متعلق به خودتان اختصاص دهید تا بیشترین بهره را از سئو ببرید.

از پست های رسانه ای استفاده کنید

توییتر اکثراً یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن است ، اما پست های رسانه ای (فیلم ها ، عکس ها ، تصاویر گرافیکی) عملکرد فوق العاده ای در سیستم عامل دارند و این می تواند در ایندکس شدن یا نشدن Google از توییت های شما نقش داشته باشد. توییتر کاربران را تشویق می کند که اگر می خواهند میزان تعامل خود را افزایش دهند ، با ارسال توییت های حاوی عکس ، سه برابر تعامل توییت های متنی را ایجاد کنند. اگرچه برای هر توییت به یک gif واکنشی احتیاج ندارید ، اگر می خواهید به یک پیام خاص جلب کنید ، استفاده از تصویر یا ویدئو در توییت بهترین راه برای تقویت آن است.

سوار چرخ فلک گوگل شوید

چرخ فلک توییتر Google یک ویژگی قدرتمند برای نمایش توییت های شما به کاربران موتور جستجو است. هر حسابی چرخ و فلک پیدا نمی کند ، اما اگر Google حساب Twitter شما را متعلق به یک مارک یا شخصیتی با منافع عمومی تشخیص دهد ، این احتمال وجود دارد که توییت های شما را در نوار لغزنده بالای SERP Google مشاهده کنید.

برای دریافت چرخ فلک ، Google باید درک کند که حساب توییتر شما با نام تجاری شما پیوند دارد. بهینه سازی URL ، نام و نمایه توییتر برای مرتبط کردن حساب شما با هویت کسب و کار شما حیاتی است ، اما همچنین باید یک حساب فعال داشته باشید که تعامل منظم ایجاد کند. درایور اصلی Google مربوط است و یک حساب منسوخ یا غیرفعال در آزمون ارتباطات ناموفق است. بنابراین سوار شدن به چرخ و فلک نیاز به یک رویکرد دو جانبه دارد ، جایی که شما حساب Twitter خود را بهینه سازی کنید تا به آسانی ایندکس شود و پیروان علاقه مند و درگیر خود را پرورش دهید.

در مورد موضوعات مورد بحث بحث کنید

یک روش عالی برای ایجاد تعامل ، موضعی بودن است. هر بار که وارد توییتر می شوید ، پیشنهادهایی را برای موضوعات و هشتگهایی که در حال حاضر فعال هستند مشاهده خواهید کرد. می توانید این توصیه ها را براساس موقعیت مکانی و موضوع تنظیم کنید تا آنها را برای حساب و دنبال کنندگان خود تنظیم کنید. اگر می خواهید دنبال کننده توییتر خود را ایجاد کنید و برای توییت های خود جلب توجه کنید ، پرداختن به موضوعات موضوعی (در صورت لزوم) یک راه عالی برای شروع است.

این بدان معنا نیست که شما باید در مورد هر یک از اخبار نظر داشته باشید – در واقع ، ممکن است عاقلانه باشد که از موضوعات دکمه داغ پرهیز کنید ، بسته به نحوه معرفی خود به عنوان یک متخصص پزشکی ، یا موضوعی که تدریس می کنید – اما چه زمانی موضوع پرطرفدار مربوط به رشته شماست ، از پیوستن به مکالمه دریغ نکنید. توییت های موضوعی محبوب به مراتب بیشتر توسط موتورهای جستجو نمایه می شوند و در نتیجه می توانند اعتبار کل نمایه شما را بالا ببرند.

اشتراک لینک ها

همانند فیس بوک و سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، به اشتراک گذاری پیوند توسط کاربران به طور کلی از نظر موتورهای جستجو بسیار زیاد ارزیابی نمی شود ، دقیقاً به این دلیل که همه این کار را انجام می دهند. با این حال اگر پیوندی را در یک توییت مخصوصاً محبوب به اشتراک بگذارید ، این می تواند تأثیر مثبتی در سئوی URL داشته باشد. هر بار که پیوند به اشتراک گذاشته می شود ، یک لینک برگشت جدید ایجاد می کند و با ایجاد آنها می توانید اقتدار دامنه خود را افزایش دهید. توییت یک حساب به صورت پی در پی با لینک های مشابه هیچ تاثیری در سئو ندارد ، اما اگر چندین حساب صدها یا هزاران بار پیوند مشابه را مجدداً بازنویسی کنند ، احتمال بهبود رتبه وب سایت شما بسیار بیشتر است.

به طور خلاصه:

  • نحوه استفاده از هشتگ ها را بفهمید
  • از شکلک استفاده کنید (با کمترین میزان!)
  • دسته ، نام و بیوگرافی خود را بهینه کنید
  • از پست های رسانه ای استفاده کنید
  • سوار چرخ فلک گوگل شوید
  • در مورد موضوعات مورد بحث بحث کنید
  • اشتراک لینک ها

ممکن است مورد توجه قرار گرفتن در توییتر و یا جلب توجه حساب کاربری توییتر خود در موتورهای جستجوگر واقع شده باشد. با این حال با بهینه سازی صفحه نمایه خود و ایجاد یک حساب کاربری فعال و فعال توییتر ، می توانید به وب سایت و حضور آنلاین خود افزایش SEO غیرمنتظره ای بدهید که نتایج واقعی ارائه می دهد.

سئو برای اینستاگرام

آموزش سئو شبکه های اجتماعی 2021

اینستاگرام چیزی فراتر از افراد زیبایی است که تصاویر تعطیلات خود را به اشتراک می گذارند. بسیاری از مشاغل با به نمایش گذاشتن محصولات خود عملکرد خوبی در این پلتفرم دارند و edupreneurs نیز می تواند از بودن در اینستاگرام بهره مند شود و در نتیجه حتی به مارک های خود SEO نیز کمک کند. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

نام و دسته خود را بهینه کنید

همانند سایر سیستم عامل های اجتماعی ، محتوایی که به احتمال زیاد توسط موتورهای جستجو نمایه می شود ، نام و نام کاربری یا دسته شما است که URL اینستاگرام شما را نیز تشکیل می دهد. با استفاده از نام حرفه ای یا شغلی خود به عنوان نام کاربری اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید که به راحتی قابل جستجو و مارک تجاری هستید و سعی کنید همه دسته هایتان را در شبکه های اجتماعی ثابت نگه دارید تا احتمال ارتباط آنها با کسب و کار شما در نتایج موتور جستجو را افزایش دهید.

در بیوگرافی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید

اینستاگرام 150 کاراکتر در بیوگرافی شما به شما می دهد و هشتگهایی که شما در آن می گنجید قابل جستجو هستند ، بنابراین از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. توضیحات خود را کوتاه ، مستقیم و اطمینان حاصل کنید که از یکی دو مورد مهم ترین هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع و حرفه خود استفاده کنید. این نه تنها باعث می شود نمایه شما در اینستاگرام بیشتر جستجو شود ، بلکه ارتباط کلیه نمایه های مرتبط شما در موتورهای جستجو را بهبود می بخشد.

زیرنویس توصیفی بنویسید

اگرچه در درجه اول یک سایت به اشتراک گذاری عکس است ، اینستاگرام دارای محدودیت شرح 2200 شخصیت است ، به این معنی که شما فضای کافی برای نوشتن توضیحات برای هر تصویر را که به اشتراک می گذارید در اختیار دارید. استفاده از این مهم است ، زیرا خزنده های موتور جستجو (و هوش مصنوعی اینستاگرام) در درجه اول از کلمات یادگیری برای رتبه بندی و فیلتر کردن نتایج استفاده می کنند. عنوان سرگرم کننده ، مانند “یکشنبه شما چگونه می گذرد؟” همراهی عکسی از شما در حین کار برای ایجاد دوره بعدی آنلاین خود ، ممکن است برای پیروان شما سرگرم کننده باشد ، اما هیچ ارتباط و یا مزایای دیگر SEO را به حساب شما اضافه نمی کند. یک جمله اضافی ، “من در ایجاد دوره بعدی [موضوع] آنلاین خود سخت کار می کنم!” فوراً کلمات کلیدی ارزشمندی را ارائه می دهد.

از متن alt بر روی تصاویر خود استفاده کنید

از متن alt بر روی تصاویر خود استفاده کنید

درست مانند وب سایت شما ، برچسب های متنی alt باعث می شود حساب اینستاگرام شما در دسترس افراد کم بینای قرار گیرد و همچنین فضایی برای افزودن کلمات کلیدی مرتبط فراهم می شود که در غیر این صورت ممکن است در عنوان نباشد. مهم این است که موارد کلمات کلیدی نباشد ، بلکه تصویر شما به طور دقیق و مختصر توصیف شود. “جو اسمیت دوره آنلاین با زبان های فرانسه صحبت می کند را یاد می گیرد” ممکن است شامل کلمات کلیدی باشد ، اما تصویر را توصیف نمی کند. “جو اسمیت مربی پرفروش زبان فرانسه برای ایجاد محتوا برای دوره جدید آنلاین خود” هم توصیفی است و هم غنی از کلمات کلیدی. برای هر برچسب متن alt یک محدودیت 100 کاراکتری وجود دارد که برای بهبود SEO شما کافی است (برای مثال ، مثال دوم من 91 حرف است).

از لینک خود به خوبی استفاده کنید

هر کاربر یک لینک در اینستاگرام دریافت می کند ، و مهم است که به خوبی از لینک خود استفاده کنید. برای کاربران معمول است که از یک سرویس مانند Linktree یا ContactInBio برای دور زدن این قانون استفاده می کنند. شما یک نمایه در یک سرویس پیوند ایجاد می کنید و آن پیوند را به حساب اینستاگرام خود وارد می کنید. از آنجا می توانید چندین لینک ، از ثبت نام در خبرنامه گرفته تا وب سایت خود و صفحات خرید دوره را نشان دهید.

اگرچه خدمات پیوند ایده خوبی به نظر می رسند ، اما از SEO شما کم می کنند. اینستاگرام دامنه ای با اقتدار بالا است ، بنابراین پیوند ورودی به وب سایت شما از صفحه نمایه شما بسیار ارزشمندتر از پیوند ورودی از یک سرویس پیوند شخص ثالث است. به جای اعتماد به یکی از این سایت ها ، اگر می خواهید یک صفحه فرود لینک ایجاد کنید ، این کار را در وب سایت خود انجام دهید و از لینک مستقیم به آن صفحه در پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. به این ترتیب ، شما پیوند ورودی دوستانه SEO را حفظ کرده و کنترل خود را بر روی شکل ، احساس ، محتوا و هزینه صفحه پیوند خود حفظ می کنید.

پیوندهایی را به Stories خود اضافه کنید

یک مکان دیگر نیز وجود دارد که (برخی) کاربران اینستاگرام می توانند پیوندهایی را به Stories خود اضافه کنند. برای باز کردن قفل این ویژگی ، حساب اینستاگرام شما باید تأیید شود یا حداقل 10 هزار فالوور داشته باشد. اگرچه ممکن است جمع شدن پیروان کمی طول بکشد ، شما می توانید بلافاصله از منوی تنظیمات درخواست تأیید کنید ، حتی اگر از حساب شخصی خود استفاده نمی کنید.

اگر می توانید قفل ویژگی را باز کنید ، استفاده از پیوندها در Stories به شما امکان ارسال پیوندهای مستقیم برای به روزرسانی های مهم را می دهد و می تواند با از بین بردن نیاز پیروان برای جستجوی پیوند در نمایه شما برای یافتن پیوند مورد نظر ، باعث بهبود تبدیل شود.

به طور خلاصه:

  • نام و دسته خود را بهینه کنید
  • در بیوگرافی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید
  • زیرنویس توصیفی بنویسید
  • از متن alt بر روی تصاویر خود استفاده کنید
  • از لینک خود به خوبی استفاده کنید
  • پیوندهایی را به Stories خود اضافه کنید

به نظر می رسد اینستاگرام به نظر نمی رسد که بهترین نرم افزار دوستانه SEO باشد ، اما تعدادی از ابزارها را معرفی کرده است که می تواند به شما در افزایش رتبه بندی موتور جستجو کمک کند و ارتباط کلیه نمایه های آنلاین شما را بهبود بخشد.

سئو برای Pinterest

آموزش سئو شبکه های اجتماعی 2021

کارآفرینانی که به دنبال یافتن جایگاه خود در رسانه های اجتماعی هستند اغلب از پینترست غافل می شوند ، اما اگر موضوع شما بصری باشد ، این یک بستر ضروری برای استفاده است. نتایج Pinterest بر جستجوهای Google Image حاکم است و گوگل سابقه طولانی دارد که از ویژگی های جستجوی تصویر در این زمینه پیشتاز خود را از بستر رسانه های اجتماعی می گیرد. از میزبانی عکس از محصولات نهایی برای هنرآفرینان خلاق گرفته تا اشتراک گذاری اینفوگرافیک و سایر ابزارهای یادگیری بصری ، پینترست یک سکوی رویایی است. در اینجا نحوه به حداکثر رساندن نمایه خود برای بهترین نتایج موتور جستجو وجود دارد.

نام ، دسته و بیوگرافی خود را بهینه کنید

این اولین کاری است که باید در هر پلتفرمی انجام دهید ، اما سایت های رسانه های اجتماعی بسیاری از کاربران را به ایجاد نام مستعار ناشناس که به راحتی با مارک های گسترده آنها مرتبط نیست ، مجذوب خود می کنند. اطمینان حاصل کنید که نام و نام کاربری شما با نام تجاری شما مطابقت دارد و از کلمات کلیدی در بیوگرافی خود استفاده کنید تا نمایه شما بر اساس موضوع به راحتی قابل جستجو باشد. در حالت ایده آل ، شما باید از نام کاربری یکسان در همه سیستم عامل ها استفاده کنید ، بنابراین موتورهای جستجو – و زبان آموزان! – می توانید تمام پروفایل های خود را بدون مشکل پیدا کنید.

وب سایت خود را در Pinterest ثبت کنید

حساب های تجاری می توانند مالکیت وب سایت های خود را از طریق Pinterest تأیید کنند تا بتوانند گزارش های تجزیه و تحلیل را باز کنند و به هر تصویر پین شده از سایت شما ، دکمه Follow را پیوست کنند. برای ادعای وب سایت خود ، دستورالعمل های Pinterest را دنبال کنید تا برچسب HTML را به کد منبع اضافه کنید. این روش برای وب سایت های مستقل میزبانی شده و همچنین دامنه های فرعی و دامنه های زیر مسیر مانند mysite.example.com و example.com/mysite کار می کند. همانند سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، Pinterest دامنه ای با اقتدار بالا در نظر گرفته می شود ، بنابراین تأیید وب سایت شما می تواند پیوندهای ورودی ارزنده ای را فراهم کند که رتبه موتور جستجو شما را بالا می برد.

Pinterest همچنین گزینه ادعای سایر پروفایل های آنلاین و پیوند دادن آنها به نمایه Pinterest شما را ارائه می دهد. این امر سنجاق کردن محتوای شما از اینستاگرام ، YouTube و Etsty را آسان تر می کند ، گزارش های تجزیه و تحلیل بیشتری ارائه می دهد و پین های موجود از آن پروفایل ها را به حساب شما نسبت می دهد.

انتشار پین های ویدئویی

در حالی که بیشتر افراد وقتی به Pinterest فکر می کنند به تصاویر ثابت فکر می کنند ، ویدیو با این که بازدیدهای ارگانیک سالانه 240 درصد افزایش می یابد ، یک معامله بزرگ در این پلتفرم است. این مخاطبان عظیمی است که بسیاری از دانش آموزان از آن چشم پوشی می کنند. اگر در دوره های آنلاین خود از محتوای ویدئویی استفاده می کنید ، احتمالاً قبلاً کلیپ های کوچکی را برای اشتراک در شبکه های اجتماعی کوتاه کرده اید که می توانند مستقیماً در Pinterest پین یا بارگذاری شوند.

اگر هنوز با یادگیری ویدئو شروع نکرده اید ، زمان آن فرا رسیده است. راه اندازی یک استودیوی خانگی ساده هرگز آسان نبوده است.

تابلوهای خود را قابل کشف کنید

حساب های Pinterest با داشتن 322 میلیون کاربر دائماً برای جلب توجه رقابت می کنند و برای به حداکثر رساندن پتانسیل نمایه شما ، باید آن را پیدا کنید. از کلمات کلیدی در عناوین تابلوهای خود استفاده کنید ، و شرح مفصلی را بنویسید که برای جذب زبان آموزانی که به دنبال موضوع شما هستند ، طراحی شده است.

اکثر کاربران Pinterest علایق خود را با کلمه کلیدی جستجو می کنند ، بنابراین مهم است که آنها را هرچه بیشتر در محتوای خود بگنجانید تا میزان ارتباط آن در نتایج جستجو افزایش یابد. همانطور که ارتباط شما با یک موضوع در الگوریتم Pinterest افزایش می یابد ، پین های شما احتمال بیشتری برای نمایش در صفحه اصلی کاربران دارند ، بدون اینکه کاری انجام دهید ، دسترسی ارگانیک بیشتری را ایجاد می کنند.

توصیف پین خود را بهینه کنید

دقیقاً مانند توضیحات نمایه و صفحه ، در کنار هر پین نیز فضایی برای افزودن محتوای غنی از کلمات کلیدی دارید. از پر کردن کلمات کلیدی – یک رشته بی پایان از کلمات کلیدی مبهم مرتبط که برای انسان واقعی منطقی نیست – به نفع تهیه زیرنویس دقیق و دقیق که به طور طبیعی حاوی کلمات کلیدی مربوطه است که می خواهید استفاده کنید ، پرهیز کنید.

از سنجاق های غنی استفاده کنید

پین های غنی یکی از ویژگی های Pinterest است که با تراشیدن مطالب از منبع ، در تصویر موجود در پین اصلی گسترش می یابد. اگر کلاس آشپزی برای مبتدیان را تدریس می کنید و تصمیم دارید عکس هایی از غذای آماده خود را در Pinterest ارسال کنید ، با استفاده از یک سنجاق غنی ، اطلاعات مربوط به دستور العمل را به سنجاق اضافه می کنید و اگر بعداً در وب سایت خود تغییراتی ایجاد کنید ، حتی این اطلاعات را به روز می کنید.

Pinterest سه پایه غنی – محصول ، دستور العمل و مقاله – ایجاد کرده است که هر حسابی می تواند برای بهبود نتایج Pinterest خود ، افزودن محتوای مرتبط تر که نتایج جستجوی کلمات کلیدی را بهبود می بخشد ، و پیوند دادن به وب سایت یا منبع اصلی شما ، اعطای تعداد زیادی از مزایای سئو در هر پست.

به طور خلاصه:

  • نام ، دسته و بیوگرافی خود را بهینه کنید
  • وب سایت خود را در Pinterest ادعا کنید
  • انتشار پین های ویدئویی
  • تابلوهای خود را قابل کشف کنید
  • توصیف پین خود را بهینه کنید
  • از سنجاق های غنی استفاده کنید

در نتیجه…

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان از استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای و مشاغل خود اجتناب می کنند و نمی توانند درک کنند که سیستم عامل های اجتماعی مزایای ارزشمندی فراتر از ایجاد یک دنبال کننده یا جامعه در میان اعضای خود دارند. به درستی بهینه سازی شده ، یک حساب رسانه اجتماعی می تواند بک لینک های ارزشمندی را فراهم کند که رتبه بندی وب سایت شما را بهبود می بخشد و به موتورهای جستجوگر اطلاعاتی که درباره کسب و کار شما جمع آوری کرده اند کمک می کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

برای اطلاع از تخفیفات و جدیدترین محصولات در اینستاگرام همراه ما باشید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

برای اطلاع از تخفیفات و جدیدترین محصولات در اینستاگرام همراه ما باشید
close-link

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

برای اطلاع از تخفیفات و جدیدترین محصولات در اینستاگرام همراه ما باشید
close-link